تحقیق درباره پرورش مديران

مطالب دیگر:
🔥تحقیق منطقه تاریخی ماسوله🔥تحقیق شهر همدان🔥تحقیق شهر یاسوج🔥تحقیق شهر یزد🔥نقشه های اتوکد ساختمان تجاری مسکونی 3 طبقه🔥تحقیق مصالح سد بتن غلطکی (RCC)🔥تحقیق طراحی و اجرای سدهای مخزنی به روش بتن غلتکی (RCC)🔥امتحان نهایی آشنایی با میراث فرهنگی چهارم دبیرستان رشته هنر اردیبهشت 91🔥امتحان نهایی آشنایی با میراث فرهنگی چهارم دبیرستان رشته هنر خرداد 91🔥امتحان نهایی آشنایی با میراث فرهنگی چهارم دبیرستان رشته هنر خرداد 92🔥تحقیق تعیین حجم رسوب در مخازن سدها با روش های عددی🔥تحقیق بررسی و تحلیل پاسخ غیرخطی در سدهای ثقلی بتنی🔥متحان نهایی آشنایی با میراث فرهنگی چهارم دبیرستان رشته هنر دی 90🔥امتحان نهایی آشنایی با میراث فرهنگی چهارم دبیرستان رشته هنر شهریور 91🔥تحقیق مقايسه قابليت مدل هاي عددي در شبيه سازي الگوي جريان و فرآيند انتقال رسوب در رودخانه ها🔥تحقیق ساخت و نگهداري سدهاي لاستیکی و کاربرد آن ها🔥تحقیق حجاب مصونیت است نه محدودیت🔥تحقیق تعلیم و تربیت در اسلام🔥تحقیق جوان و تربیت🔥تحقیق تاریخ و علوم قرآن و حدیث🔥تحقیق پیامبر بزرگوار اسلام🔥تحقیق مدیریت علمی🔥پاورپوینت معماري پرش كيهاني (كاسموجنيك)🔥تحقیق بررسی اثر افزودن نانو کلی به پلی الفین های اصلاح شده با الاستومر🔥تحقیق بررسی خواص فیزیکی مکانیکی فوم هاي کامپوزیتی چوب-پلی اتیلن با دانسیته بالا
تحقیق درباره پرورش مديران |1745025|evs|bf|ایی وی|
این فایل درباره ی تحقیق درباره پرورش مديران می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 36 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

گرچه پرورش مديران در گذشته با سودآوري موسسه ارتباط نزديكي داشته لذا امروزه چهره ديگري يافته است مديران ارشد سازمانها دريافته‌اندكه تلاشهاي آموزشي درست براي تداوم بالندگي كاركنان جهت تصدي مشاغل مديريتي الزامي است.

تمامي برنامه هاي آموزشي سازمانهاي بزرگ بر اصول مديريت حرفه اي تاكيد دارند كه اين برنامه ها با ارائه دانش و اطلاعات در زمينه هاي برنامه ريزي سازماندهي رهبري نظارت و تصميم گيري به منزله ابزاري براي دستيابي به مديريتي اثر بخش عمل مي كنند.

براي برنامه هاي بالندگي مديريت ميتوان از طرحهاي گوناگون بهره برد. تمرينهاي مختلف يادگيري تجربي، نمونه هاي پژوهشي، آموزشهاي دانشگاهي و مديريت شورايي ظاهراً نيازهاي آنان را به خوبي تامين مي‌كند. مربي بايد آموزشها را به شيوه اي ارائه نمايد تا شركت كنندگان بتوانند مطالب را تجربه كرده و آن را تحليل نمايند وسرانجام عمل كنند از اين رو مربيان بالنده كردن مديران آموزش نمي دهند بلكه به مديران كمك مي كنند تا مهارت ها ودانش خود را گسترش دهند.

پيش گفتار

مديريت منابع انساني علمي است كه با استفاده از آن ميتوان ضمن كنترل و پايين آوردن هزينه هاي جاري بهره دهي سازمان را بالا برد و يا ماموريت سازمان را به انجام رساند ويكي از راههاي رسيدن به اين هدف آموزش كاركنان و نيز تربيت مديران سازمان بوده كه از وظايف مديران منابع انساني است.

بديهي است هر سازمان براي انجام هر چه بهتر ماموريتها به افراد آموزش ديده وبا تجربه نياز دارد و همگام با پيچيده شدن مشاغل اهميت آموزش كاركنان نيز افزوده مي شود. و پيشرفت تكنولوژي باعث كارآمدي برخي مهارت ها شده كه مهارت هاي مطابق با علوم و فن آوري جديد مورد نياز بايد به كاركنان و آموزش داده شود واين تغييرات هميشه شامل علوم وفن آوري نمي شود و با پيشرفت علوم انساني وتغيير استراتژي سازمانها درنحوه بكارگيري پرسنل باعث بروز پيشرفتهاي شغلي مي شوند هر پست و شغل متفاوت مهارت هاي خاص خود را نياز دارد يعني از مشاغلي كه امروزه در بسياري از سازمانها وجوددارد در دهه قبل با وجود نداشته و يا دچار تغيير دگرگوني هي اساسي شده است و احتمال اينكه فردي مهارتي را براي انجام كار با تصدي شغلي فرا بگيرد ونياز به بهبود و پيشرفت آن نداشته باشد تقريبا غير ممكن است واينجاست كه نقش آموزش بيش از پيش ملموس تر و روشن مي شود.

پس از كارمنديابي واستخدام ابزار اولين گام اين است كه آنها را آموزش داده در خصوص نحوه وچگونگي انجام كار و پيشبرد آنها به صورت موفقيت آميز توجيه نمود.